HTC 10 vs Samsung Galaxy S7



معرفی


اگر قرار بود که لحظه ای مطلوب در زمان به در بازار برای بالا پایان وجود داشته باشد، رو به در حال حاضر. قطعا آن را احساس می کند مانند پرچمداران روز جلا تر از همیشه قبل از. در HTC به تازگی منتشر شده 10، همراه با سامسونگ گلکسی کمی مسن تر S7، دو نمونه بزرگ است.


در میان علاقه ما برای بهترین از انتخاب برای نیمه اول سال 2016، این دو را بررسی کنید تمام جعبه سمت راست، و بیشتر. با این حال، آن را غیر ممکن به درک تفاوت در فلسفه زمینه و متعاقب آن اعدام با هر دو است.


حالا زمان آن است که ما در زمان یک نگاه دقیق تر و مورد بررسی قرار چه هستند و چه آنها مستلزم است.


طرح


در حالی که پرچمداران فلز ساخته شده احساس مثل هنجار امروز، آن را بیش از حد طولانی پیش زمانی که ما با خلاقیت عمدتا پلاستیکی خرید و فروش شد نیست. در حالی که یک انتخاب و عملی نیز ارزان تر برای پیاده سازی و پلاستیک اغلب خاری در چشم کسانی که به دنبال خرید حق بیمه آندروید بوده است. این است که، تا زمانی که HTC یکی از بیش از سه سال پیش.

هنوز هم به عنوان یکی از طرح های قانع کننده ترین HTC تا به حال آمده تا در نظر گرفته، آن را با یک آه امداد است که ما شاهد این شرکت ادامه همراه است که مماس آشنا با 10. همچنین این برنامه شامل یک بدنه آلومینیومی است، HTC 10 چشم به صورت چاپگر در است یک نوع مردانه از راه. این ابزار یک مرد است، نه اسباب بازی یک پسر، بلکه متفاوت از پیشینیان خود، با کلید های ناوبری خازنی، و هیچ یک از آنها جلو شلیک بلندگوهای BoomSound است.


HTC 10 vs Samsung Galaxy S7


اگر ما به گسترش استعاره ماچو کمی بیشتر، می توان گفت که در حالی که HTC 10 احساس می کند مانند معمولی، ماشین عضلانی نوع آمریکایی خود را، سامسونگ کهکشان S7 خواهد بود تبدیل نرم و صاف که دارای جاذبه ای همگانی و دو جنس رخ میدهد. ترکیب بین شیشه و فلز، S7 کوچکتر، نازک تر، و سبک تر است، در حالی که ارائه قدرت پردازش مانند IP68 صدور گواهینامه، معنی آن گرد و غبار و آب مقاوم در برابر.
HTC 10 vs Samsung Galaxy S7


که آن را به عوامل عینی، مانند ارگونومی می آید، ما باید آن را به سامسونگ را در اینجا: The S7 است همه در اطراف کوچکتر و ساده تر به اداره کند، و غیر لغزنده تر با توجه به یک صفحه شیشه ای. از سوی دیگر، ما ترجیح می دهند دکمه قدرت مضرس از 10، همراه با آن به راحتی حجم قابل دسترس برای حرکت سوپاپ ماشین در مقایسه، رسیدن به کلید های حجم در S7 کشش مگر اینکه شما چپ دست است.



اطلاعات مطلب
نویسنده :

admin

❤️ امتیازات این مطلب : 38
تعداد بازدید : 247
ارسال شده در تاریخ جمعه 24 اردیبهشت 1395 و ساعت 9:25
دسترسی بیشتر (ابزارهای مطلب)
نوع فونت متن :
اندازه فونت متن : (اندازه متن)
رنگ متن : (مقدار هگزادسیمال رنگ)

لینک این مطلب را در سایت خود قرار دهید :
تعداد حروف بکار رفته در متن :
اشتراک گذاری :